Je wil voor áltijd slank, fit en gezond blijven?

Dan is mijn Lifetime in Shape methode wat voor jou. 
Ik leer je 4 skills om je voedingspatroon voor áltijd vol te houden.

Afslankcoach, vetverlies coach, afvalcoach

En: om lekker in je vel te zitten

Zoals 95% van mijn cliënten wil. 


Dat je relaxt in de spiegel kijkt en zegt: 'Hé, wat straal je vandaag.' Zonder schuld of schaamte - zoals het hoort. 


Daar moet je wel wat voor doen:  vaardigheden leren.  Skills die jou op goede én slechte dagen op het juiste pad houden. Anders val je na 3 maanden terug in je oude patronen.

'Nu geeft het toch niet meer voor vandaag'

 

Ik wil nu gewoon echt gewicht kwijt raken, want ik zit niet meer lekker in mijn vel. Na talloze diëten eindig ik zwaarder dan hoe ik begon, en dat moet over. De kilo’s moeten eraf, en eraf blijven. Dat is gelukt. 

 

Ik wist al een hoop over voeding, maar Jan heeft me nog bewuster gemaakt over hoe het werkt, en de rol van je psyche. Ik vond de weekenden moeilijk, dan wil ik meer genieten. Voorheen dacht ik vaak: ‘Ik heb iets lekkers genomen, nu geeft het toch niet meer voor vandaag’, maar nu houd ik er gewoon rekening mee en is er niets aan de hand. Ik ervaar veel minder stress van voeding en denk dit zeker zelf voort te kunnen zetten. 

 

Het had alleen wat sneller mogen gaan, maar ook dat heb ik een plek kunnen geven. Als ik zo doorga behaal ik mijn einddoel vanzelf, zonder zwaar dieet en met zo min mogelijk moeite. 

Jeanet Schilder


> 6 kg lichter

> 8 cm buikomvang verloren

‘Ik straal weer’

 

Ik dacht dat ik voor voeding kwam, maar na 5 minuten ging het meteen over de echte oorzaak: stress. En ik zat niet lekker in mijn vel. 

 

Dat betekende voor mij dat ik dingen moest vertellen die ik nooit durfde te zeggen. Dat vond ik zeer spannend, maar wat was het het waard. Héérlijk dat ik in vertrouwen mijn ei kwijt kon. Er is geen goed of fout, en Jan oordeelt niet. Hij heeft me geholpen met grenzen aangeven, met ‘nee’ leren zeggen zonder schuldgevoel en met voor mezelf opkomen. 

 

Het is grappig hoeveel invloed dat heeft op mijn leven. Ik kan nu weer volop genieten van chocomel, moppies en chips. Ik ben over de drempel van de sportschool gestapt, en ik zit gewoon lekker in mijn vel. Ik straal weer, en dat was ik kwijt.

Nathalie Sickmann


> Lacht en straalt de hele dag

In 3 fases naar een blijvend slank en fit lichaam

1. Verkennen: wat eet je, hoeveel eet je, bij welk aantal calorieën val je af, bij welk aantal calorieën voel je je goed, en dat geldt voor je hele leefstijl. Fase 1 kost het meeste tijd, maar levert je véél inzicht. Met die inzichten gaan we naar fase 2:


2. Veranderen: wat is het 'optimale' op basis van de wetenschap, en hoe kunnen we dat in jouw leven implementeren? Dan komen gewoontes om de hoek krijgen. En: hoe werkt veranderen eigenlijk? Daar heb ik de PowerHabits-methode voor ontwikkeld. Je leert goede gewoontes opbouwen, en slechte gewoontes afbreken.


3. Volhouden: leuk dat je een paar kilo kwijt bent, maar het gaat om permanent resultaat. Zonder terugval. Dat vergt meer dan een boodschappenlijstje: je moet je een 'winnende' mindset creëren, met gewoontes die daaraan bijdragen. Zo vorm je een nieuwe leefstijl.

Afslankmethode van Jan Barn

‘Als je dit niet kunt volhouden, ligt het aan jezelf’

 

Ik heb verschillende diëten en shakes geprobeerd, maar ik hield niks op de lange termijn vol. Jan’s kijk op voeding wel. Het is géén voedingspatroon vol met sla, rauwkost en andere dingen waar ik niet van houd. Nee, gewoon met een broodje kaas, een bord aardappelen en af en toe een glas bier 😉. En het werkt! Ik ben meer dan 10 kilo kwijt, mijn bolle kop is weg en ik heb er alle vertrouwen in dat ik niet meer terugval naar mijn oude gewicht. Als je dit niet kunt volhouden, ligt het aan jezelf.

 

Mijn volledige denkwijze is volledig veranderd. Ik zit niet op een (streng) dieet, maar ik heb mijn oude voedingspatroon verbeterd naar een 2.0 uitvoering. En daar wil ik Jan erg voor bedanken.  

Dennis Sier (Drum)


> 10 kg lichter

> Geen terugval

‘Ondanks mijn trage schildklier toch super tevreden’

 

Ik zocht contact met Jan omdat ik mijn laatste zwangerschapskilo’s eraf wilde hebben. Dat is uiteindelijk gelukt, maar het ging bij mij erg moeizaam door mijn schildklier. Omdat ik (te) langzaam afviel, verloor ik tijdens het traject wat motivatie. Na dat bespreekbaar te maken bij Jan heeft hij het plan aangepast, en lukte het wel.

 

Nu heb ik een mindset gecreëerd waardoor ik mijn voedingspatroon wél volhoud. Ik heb geaccepteerd dat het iets trager gaat: uiteindelijk kom ik er wel. De lessen hebben mij daar enorm bij geholpen. Met name om rust te krijgen over mijn gewicht.

Nicole Schilder


> Zwangerschapskilo's eraf

> Rust van weegschaal

Om dat te bereiken heb je de volgende 4 skills nodig:

Voeding volgens de LMH methode

1. Je voeding managen (volgens de LMH-methode)

✳ Hoe eet je gezond?

✳ Hoe verlies je buikomvang zonder calorieën tellen?

✳ Hoe integreer je (onverwachte) uitstapjes in jouw persoonlijke plan?


Na deze module weet je exact:

  •     Wat het ideale voedingspatroon is
  •     Wat je in iedere situatie moet eten
  •     Welke voeding zorgt dat je afvalt of aankomt
  •     Wat je moet eten voor een optimale gezondheid
  •     Hoe je alcohol, feestjes en BBQ's kunt implementeren in een gezond patroon
Leer je voedingspatroon volhouden door gezonde gewoontes te leren

2. Je gewoontes managen (volgens de PowerHabits-methode)

✳ Hoe houd jij je nieuwe leefstijl voor altijd vol?

✳ Hoe bouw je goede gewoontes op – zelfs met Lays chips?

✳ Hou bouw je slechte gewoontes af – terwijl je Netflix kijkt?


Na deze module weet je exact:

  •      Hoe je succesvolle patronen opbouwt
  •      Waar je op moet focussen voor succes
  •      Wat de meest voorkomende valkuilen zijn
  •      Hoe het komt dat je slank blijven niet volhoudt

3. Je stress managen (volgens de StressRelease-methode)

✳ Hoe verlaag je stress?

✳ Waar komt jouw stress vandaan?

✳ Wat doe je als het een dag tegen zit?


Na deze module weet je exact:

  •      Hoe je 'nee' leert zeggen
  •      Hoe je niet meer gestrest raakt van voeding
  •      Hoe je je overall bezien ontspannender voelt
  •      Hoe je in iedere situatie focus houdt en rustig blijft

4. Zelfacceptatie en trots (volgens de CoreConfidence-methode)

✳ Hoe werkt zelfacceptatie?

✳ Hoe word je weer trots op jezelf?

✳ Hoe houd je jezelf gemotiveerd – mét dips?


Na deze module weet je exact:

  •      Hoe je jezelf accepteert 
  •      Hoe je jezelf gemotiveerd houdt
  •      Hoe je jezelf iedere dag trotser voelt
  •      Hoe je dagelijks véél meer rust ervaart

Ik ben gestart bij Jan Barn met als doel om wat kilo’s kwijt te raken en een voedingsschema op te bouwen waar ik op terug kan vallen, en waar ik mezelf aan kan houden. Met uiteraard wel af en toe een uitzondering, want het moet wel leuk blijven. Dat is gelukt! Ik ben in ruim 3 maanden bijna 7 kilo kwijt. Dat ging geleidelijk aan, en daarom kon ik het volhouden.

 

Ik was vooraf bang dat ik erg weinig calorieën mocht eten, en veel trek zou ervaren. Ik wilde ook nog genoeg energie overhouden om te werken. Maar, het tegendeel bleek waar. Toen ik de juiste balans in mijn voeding vond viel ik af, had ik véél energie en totaal geen trek. Ideaal. En juist ook omdat ik in het weekend een wijntje mag drinken is het goed vol te houden. 

 

Jan is oprecht geïnteresseerd in je doen en laten. Hij heeft me inzicht gegeven in mijn voeding, maar ook in mijn mindset. Alles passeert de revue. Het was het meer dan waard.

Michael Sterk


> 7 kg verloren

> Een voedingspatroon waar ik op terug kan vallen

Ik wilde door het LIS programma 5 kg afvallen, en dat is gelukt! Op het dikste gedeelte van mijn buik ben ik 14 cm verloren. Helemaal super.

 

Ik heb met name met mijn voeding en stress stappen gemaakt. Vroeger at ik veel te weinig, nu eet ik heel gevarieerd, lekker, en datgene dat goed is voor mijn lichaam. Daardoor heb ik véél meer energie en kracht in mijn lijf. Ik merk ook dat zonder schuldgevoel een koekje kan eten. Vroeger had ik gedacht: ‘Oh, de eerste zit nu toch al in, dan maakt de volgende ook niet meer uit.’ Nu vind ik het na één koekje wel genoeg. Wát een rust…

 

Door de stresslessen kan ik mijn stress nu veel beter inschatten. Soms heb ik stress nodig om wat gedaan te krijgen, het moet niet alleen teveel worden. Zodra dat wél gebeurt, heb ik de tools om dat weer in balans te krijgen. 

Simone Spaargaren


> 5 kg lichter

> 14 cm buikomvang verloren

Met lekker eten, zonder voedingsbeperkingen...

Wat is voor jou anders na de coaching?


  • Je kijkt vol trots in de spiegel (na CoreConfidence)

  • Je past al je kleding weer (na PowerHabits)

  • Je gaat met plezier naar het strand of het zwembad (na CoreConfidence)

  • Je geniet véél meer van voeding (na LMH)

  • Je voelt je zelfverzekerder op je werk en bij je vrienden (na CoreConfidence)

  • Je krijgt geen stress meer van voeding (na LMH en StressRelease)

  • Je hoeft nooit meer op dieet (na PowerHabits)

  • Je bespaart veel geld door nutteloze supplementen niet te kopen (na LMH)

  • Je hebt meer tijd over voor belangrijke(re) dingen in je leven (na CoreConfidence)

  • Je weet welke voeding welk resultaat geeft (na LMH)

  • Je hebt meer energie en focus in je dagelijks leven (na StressRelease)

  • Je hebt niet meer het gevoel dat je dingen moet (na CoreConfidence)

Barbara Schilder

> 10 kg verloren

> 30+ cm buikomvang kwijt

‘Ik had een echte haat-liefde verhouding met voeding’

Eten veroorzaakte een constant gevoel van stress. Ik hou van lekker eten, en van koken, maar tegelijk hield dat me ook in zijn greep. Bij alles dat ik at dacht ik: ‘Zou ik dit nou wel doen?’ En: ‘Dit is gezond, dus dan kan ik er nog wel één nemen.’ En alles dat lekker was eindigde met: ‘Maar het is niet zo goed voor me, dus laat maar.’ Dat was zéker zo als ik met anderen was: ik hield me altijd in, en paste me aan naar wat de rest at. Als ik daarna alleen was haalde ik de schade in.

 

Nu heb ik daar allemaal geen last meer van. Waarom? Omdat ik geleerd heb hoe ik mijn voeding moet managen. Het is nu ‘gewoon voeding’. Niets meer, en niets minder. De stress rondom voeding is weg. En nu ik mijn gewoontes onder de knie heb, zakken mijn gewicht en mijn omvang in een goed tempo. Dat voelt écht fantastisch. Ik kan het dus wel.

 

Dat had ik voor het traject nooit gedacht. Ik wilde afvallen, buikomvang verliezen, lekkerder in mijn vel zitten en meer energie krijgen. En ik was bang dat het weer een traject op wilskracht zou worden, dat ik uiteindelijk toch niet zou volhouden. Gelukkig is dat anders afgelopen.   

Nu de vraag: welke manier van coaching past bij jou? 

Ik heb 4 smaken:

Voedingsschema op maat

1. 28 voedingsschema's op maat

Inclusief 2 consulten: aan het begin, en na 3-4 weken
  • Volg de schema's en haal 100% zeker resultaat
  • Weet iedere dag exact wat je moet eten
  • Afgestemd op jouw doelstelling en lichaam
  • Incl. resultaat-tracking
  • Gezin-proof recepten

Prijs: € 65,- eenmalig

2. 30 dagen Lifetime in Shape programma (online en vanuit huis)

Je kijkt 30 dagen over mijn schouders mee met hoe ik iemand 1 op 1 zou begeleiden

  • Géén theorie maar een praktijk-programma
  • Voor altijd toegang
  • Op eigen tempo te volgen
  • Resultaatgericht
  • Start vandaag

Prijs: € 97,- eenmalig

Afvallen, gezondheid, geluk

3. 13-weken Lifetime in Shape Together traject (online en vanuit huis)

In januari, april en september start er een online groepstraject. Super leuk, leerzaam en zéér effectief

  • Wekelijks een live online les
  • Wekelijks contact via de mail
  • Dagelijks antwoord op je vragen


Prijs: € 195,- eenmalig

daf

4. 1 op 1 coaching met Jan (via Zoom of in mijn praktijk in Volendam)

We gaan wekelijks een uur aan de slag om je zelfbeeld, eetgewoontes, stress en gewoontes te managen. En ja, ook emotionele blokkades komen aan bod:
  • Persoonlijk
  • Resultaatgericht
  • Veilig

Géén idee wat bij je past? Plan een gratis 15-minuten Programma Advies Gesprek

arrow_drop_up arrow_drop_down